O-STA

Central Iprom Server 5.5 odpira popolnoma nove možnosti v spletnem oglaševanju

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje Iprom, je izdalo nadgradnjo programskega paketa za vodenje spletnih oglaševalskih akcij, Central Iprom Server, ki odpira popolnoma nove možnosti oglaševanja na internetu.

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje Iprom, je izdalo nadgradnjo programskega paketa za vodenje spletnih oglaševalskih akcij, Central Iprom Server. Izdelek, ki je v celoti plod domačega znanja, je v manj kot dveh letih popolnoma upravičil pričakovanja tako snovalcev kot tudi uporabnikov. Podjetje Iprom budno spremlja trende v spletni oglaševalski industriji in sledi novim potrebam spletnih oglaševalcev, trgovcev in oglaševalskih agencij. Zato nenehno razvija in nadgrajuje svoj izdelek, ki tako postaja ena izmed najboljših marketinških in tehnoloških rešitev za vodenje oglaševalskih akcij na internetu. Nadgradnja, poleg že preizkušenih inteligentnih načinov ciljanja in merjenja povračila investicij v spletno oglaševanje, vsebuje 14 formatov spletnih oglasov po IAB / CASIE standardu, nove možnosti tarčenja ter dva popolnoma nova modula – AdTimer ter PopAdManager.

Novi moduli odpirajo nove možnosti pri snovanju spletnih oglaševalskih akcij, merjenju učinkov oglaševanja ter izkoriščanju oglaševalskih proračunov.

Cental Iprom AdTimer je med prvimi tovrstnimi moduli na svetovnem trgu, omogoča pa do stotinke sekunde natančno merjenje časa, v katerem je bil uporabnik izpostavljen spletnemu oglasu. Central Iprom AdTimer omogoča natančno meritev, koliko oglasov je bilo prikazanih ter koliko od teh oglasov je bilo dejansko ogledanih – tako v odstotkih kot tudi v časovnem obdobju. Razmerje med časom prikazovanja in časom ogledovanja omogoča še dodatno optimizacijo spletnih oglaševalskih akcij, saj je moč z modulom Central Iprom AdTimer natančno ugotoviti, koliko časa je uporabnik potreboval, da se je odločil za klik na oglas ter kakšne dolgoročne vplive ima čas prikazovanja spletnega oglasa na posameznega uporabnika. »Nov modul odpira popolnoma nove možnosti za oglaševalce,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja Iprom. »Oglas, ki si ga je uporabnik že ogledoval dlje od povprečnega časa, potrebnega za klik, preprosto prenehamo prikazovati temu uporabniku, saj se z veliko verjetnostjo ne bo odločil za klik nanj in mu namesto tega prikažemo drug oglas, ki bi morda pritegnil njegovo pozornost,« je dodal Simon Cetin. Na ta način je mogoče bistveno povečati učinkovitost oglaševanja, povečati zmogljivosti oglaševalskih omrežij, kjer se oglaševanje plačuje glede na učinek, in natančneje določiti področja, ki zanimajo posamezne segmente uporabnikov. Poleg tega modul Central Iprom AdTimer zaznava, koliko časa je imel uporabnik postavljen miškin kazalec preko oglasa. Podatek je uporaben predvsem za merjenje odzivnosti na animirane oglase ter učinkovitosti t.i. interaktivnih oglasov, ki so več kot le slika, saj lahko vsebujejo vse vrste interaktivnih elementov – od različnih obrazcev za vpisovanje podatkov, do kratkih igric, anket …

Druga novost programskega paketa Central Iprom Server 5.5 je modul Central Iprom PopAdManager, ki ponuja nove načine snovanja spletnih oglaševalskih akcij, ki so v svetu vse bolj in bolj uveljavljeni. Gre predvsem za t.i. »pop-up« okna, pri katerih se oglas oziroma oglasni spot ne prikaže kot oglasna pasica med vsebino spletne strani, temveč se odpre v novem oknu.
Modul Central Iprom PopAdManager omogoča natančno določitev načina odpiranja novega okna, ki se lahko uporabniku prikaže bodisi ob odpiranju posamezne strani, ob odhodu s spletne strani ter celo samo po določenem času uporabe posamezne spletne strani. Prav tako omogoča prikazovanje novega okna z oglasom v ospredju, na kateremkoli vnaprej določenem mestu na uporabnikovem zaslonu in tudi v ozadju. »Prav prikaz oglasa oziroma reklamnega spota v ozadju omogoča povečanje verjetnosti odziva na oglas med uporabniki, ki točno vedo, kaj iščejo in se med delom ne pustijo motiti z oglasi,« je dejal Simon Cetin. Ta funkcija omogoča, da uporabnik postane pozoren na oglas šele ko konča s trenutnim delom. Vsebina novega okna se bo pričela prenašati šele tedaj, ko se bo uporabniku v celoti prenesla vsebina spletne strani, kjer se nahaja, in bo njegova linija razbremenjena. Prav tako se novo okno odpre šele takrat, ko je celotna vsebina le-tega prenešena na uporabnikov računalnik. Ta način posredovanja »pop up« reklamnih sporočil je za obiskovalca dosti manj moteč, možnost za odziv na sporočilo pa dosti večja.

Dejanskega odziva uporabnikov na odpirajoča se okna se doslej ni dalo natančno izmeriti. S povezavo med moduloma Central Iprom PopAdManager ter Central Iprom AdTimer pa je podjetje Iprom naredilo velik korak v spletni oglaševalski industriji in oglaševalcem priskrbelo novo, učinkovito orodje za tovrstne meritve. Z novimi tehnologijami se posredovanje oglasnih sporočil prilagaja uporabnikom in so le-ta tako manj moteča, za oglaševalce pa novi pristopi pomenijo še večjo učinkovitost oglaševalskih akcij na internetu.

Podjetje Iprom d.o.o. je nastalo marca leta 1999. V začetku naslednjega leta je ustanovilo prvo slovensko spletno oglaševalsko mrežo Central IPROM. Danes podjetje Iprom zakupuje in trži oglasni prostor na preko 240-ih kakovostnih slovenskih spletnih straneh. Na podočju spletnega oglaševanja sodelujejo s podjetji: Debitel, Gambit Trade, Bofex - BigBang, Dom Müller, Quantum, Tobačna Ljubljana, Renault, Neckermann, Brest, Hrvaško podjetje Emporion, Krka, Carantania Film in drugimi.