O-STA

Central Iprom v letnem oglaševalskem proračunu trgovine Dom Müller

Podjetji že dlje časa uspešno sodelujeta in trgovina Dom Müller se je prav na podlagi pozitivnih rezultatov preteklih oglaševalskih akcij odločila, da v svoj redni oglaševalski proračun za leto 2002 vključi spletno oglaševalsko omrežje Central Iprom.

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje Iprom, in trgovsko podjetje Dom Trgovina sta v začetku februarja opredelila smernice oglaševanja spletne trgovine www.dom.si v spletnem oglaševalskem omrežju Central Iprom.

Podjetji že dlje časa uspešno sodelujeta in trgovina Dom Müller se je prav na podlagi pozitivnih rezultatov preteklih oglaševalskih akcij odločila, da v svoj redni oglaševalski proračun za leto 2002 vključi spletno oglaševalsko omrežje Central Iprom. Podjetje Dom Trgovina bo tako v letu 2002 prek omrežja Central Iprom opravilo več spletnih oglaševalskih akcij z namenom pospeševanja spletne prodaje internetne trgovine www.dom.si.

»Na podlagi preteklih izkušenj z našimi oglaševalskimi akcijami na internetu smo se odločili za stalno prisotnost v omrežju Central Iprom, saj nam ta s svojim velikim dosegom in modelom obračunavanja po »ceni za klik« nudi optimalno razmerje med vloženimi sredstvi in doseženimi rezultati, « je povedal Tilen Dominko, vodja spletne trgovine podjetja Dom Trgovina. Podjetje Dom Trgovina se s svojo spletno trgovino www.dom.si, ki jo je predstavilo že konec leta 1999, uvršča med napredne slovenske trgovce, ki za pospeševanje prodaje uspešno izkoriščajo internet. Prav tako se zavedajo, da ima internetno oglaševanje svoje posebne lastnosti in zakonitosti, ki jih je potrebno upoštevati in jih kombinirati s klasičnimi načini oglaševanja ter poslovanja. »Glede na to, da ima Slovenija po zadnjih raziskavah skoraj 500.000 uporabnikov interneta, nam bo omrežje Central Iprom s svojim velikim dosegom omogočilo preusmeritev interesentov za naše prodajne programe na naše spletne strani, kjer jim bomo podrobno predstavili našo ponudbo. Tam bodo lahko blago takoj naročili preko interneta ali pa ga kupili v enem izmed naših trgovskih centrov v svojem domačem kraju,« je dodal Tilen Dominko.

Podjetje Iprom d.o.o. je nastalo marca leta 1999. V naslednjem letu je ustanovilo prvo slovensko spletno oglaševalsko mrežo Central IPROM. Danes podjetje Iprom zakupuje in trži oglasni prostor na preko 240-ih kakovostnih slovenskih spletnih straneh. Na področju spletnega oglaševanja sodelujejo s podjetji: Debitel, Gambit Trade, Bofex - BigBang, Dom Müller, Quantum, Tobačna Ljubljana, Renault, Neckermann, Brest, hrvaško podjetje Emporion, Krka, Emona Obala Koper, Merkur, Carantania Film in drugimi.