O-STA

Prodajno pismo - direktni marketing

Prodajno pismo - direktni marketing

Kupci v današnjih časih kupujejo manj in hkrati zahtevajo vse več. Poleg tega skrbno premislijo kje in za kaj bodo porabili denar. Ali z vašim oglaševanjem sporočate strankam kar želijo slišati?

Verjetno boste presenečeni, ko vam povemo, da je velika razlika med tem kaj podjetje prodaja in kaj stranke želijo kupiti. Predstavljajte si kje bi danes bil Harley-Davidson, če bi prodajal le motorje, namesto življenjskega stila, ki ga lastnik motorja predstavlja? Prodajalec lahko prodaja kvaliteto, vendar stranke želijo kupovati dolgotrajen in zanesljiv produkt.

Prodajno pismo

Prodaja raste, ko ustvarite prodajno pismo, ki zajeme želje vaših strank. Jasno sliko o željah in pričakovanjih strank lahko na enostaven način dobite s pomočjo raziskav. Poslužite se lahko spletne ankete ali se fokusirate na potencialne kupce ob prodaji vaših storitev in produktov. Ko spoznate način razmišljanja vaših kupcev poskrbite za strokoven in prijazen dopis, ki nikogar ne obvezuje nakupa jih pa obvešča kako dodano vrednost jim prinaša vaš produkt oziroma storitev.

Kako napisati dobro prodajno pismo

Pritegniti pozornost

Vsakogar najprej pritegne naslov, zato je v prodajnem pismu pomemben naslov, ki pritegne pozornost. Če naslov takoj ne začetku ne pritegne pozornosti, prodajno pismo takoj roma v smeti.

Interes

Ko pritegnemo pozornost je potrebno vzbuditi interes, torej zanimanje bralca o sami ponudbi. Fokusirajte se na bistveno - kaj podjetje ali blagovna znamka opredeljuje, ali natančneje, kakšno korist imajo kupci od tega kar ponujate. Napišite to na način, ki bi privabil tudi vas in vaše znance ter prijatelje.

"Vi prejmete"

Ko razvijete sporočilo odstranite iz njega besede "naše" in "mi" ter jih nadomestite z besedami "vaše" in "vi". Ta vrsta zunanje usmerjenega jezika je bolj privlačna za potencialne kupce. Torej stavek "Mi vam zagotovimo" nadomestite z "Vi prejmete". Prepričajte se tudi, da ne uporabljate prevečkrat uporabljenih besed, kot je "rešitev".


Želja po nakupu

Pri bralcu moramo vzbuditi željo po nakupu naše storitve oz. izdelka. Željo najlažje vzbudimo tako, da bralcu v živo predstavimo vse koristi, ki so jih deležni ob nakupu. Naštevanje vrste izdelkov in njihovih lastnosti večinoma strank odbija, nato, ko jih obljube, ki ste jo kot podjetnik dolžni izpolniti kot npr: "Kakovost, hitra storitev in ugodna cena" veliko bolj privlačna.

Akcija - nakup

Sporočilo prodajnega pisma mora imeti jasen poziv k nakupu - dejanju, pri čemer je zelo dobro, če je dodan še občutek, da se s tem dejanjem izboljša kakovost življenja.

Usklajenost vašega prodajnega pisma z drugimi tržnimi kanali

Glavno tržno sporočilo, ki ga ustvarite v prodajnem pismu mora ostali usklajeno med vsemi vašimi tržnimi kanali, od vaše spletne strani do tradicionalnih medijev in tudi socialnih mrež. To pomeni, da mora biti preprosto, neposredno in enostavno za zapomniti in razumeti. Oglaševalska akcija in slogan morata zajeti bistvo vašega prodajnega pisma, saj slogan in oglaševalska akcija potoneta v pozabo, vaša ponudba ostaja bistvo vašega podjetja. Ne pričakujte odziva vaših strank takoj, saj po navadi traja 6 mesecev ali več, da stranke dojamejo bistvo vašega sporočila, zato prilagodite sporočilo dolgoročno in vztrajno kot podpora rasti vašega podjetja v časovno daljšem obdobju.


Vsak kupec je "edinstven"

Prodajno pismo pišite, kot da ga pišete le za enega samega kupca. Predstavljajte si, da ta oseba sedi nasproti vas, vi pa mu skušate povedati zakaj naj kupi vaš izdelek oziroma storitev. Saj je vsak kupec nov izziv in nova priložnost, ki lahko izboljša vašo prisotnost in prepoznavnost na trgu.