O-STA

Do “oglaševalca leta” s strategijo, usmerjeno k človeku

Do “oglaševalca leta” s strategijo, usmerjeno k človeku
Nagrada Slovenske oglaševalske zbornice “Oglaševalec leta” je priznanje za komunikacijsko odličnost ter potrditev prave trženjske usmeritve in filozofije Poslovnega sistema Mercator

Nagrada “Oglaševalec leta”, za katero smo bili izbrani s strani Slovenske oglaševalske zbornice, dokazuje, da je Mercator dosegel vodilni položaj trgovske družbe s prepoznavno korporacijsko kulturo, vrednotami in poslovno politiko na osnovi strateškega upravljanja in celovitega komuniciranja korporativne znamke Mercator. V komunikacijskem smislu dokazuje, da v Sloveniji obstajajo prave blagovne znamke, ki jih ne odlikuje samo poslovni uspeh in znak, ampak imajo dušo in lastnosti dobrega prijatelja, ki mu ljudje zaupajo in se k njemu radi vračajo. Medtem, ko je v središču Mercatorjevega delovanja na prvem mestu zadovoljen kupec, pa v komunikacijah Mercator potrošnika obravnava kot človeka, ki živi in čustvuje svoje življenje.

Mercator preteklo petletno obdobje ocenjuje po doseženih ciljih kot enega od vrhov svoje rasti in razvoja. S premišljeno politiko poslovanja in smelo poslovno držo je ustvaril osebnost prepoznavne in uveljavljene korporativne blagovne znamke Mercator, ki je del vsakdana vsakega izmed nas. Investicije v kakovost življenja in ustvarjanje dodanih vrednosti za kupca ostajajo elementi njegovega prihodnjega razvoja. Mercator je med najpomembnejšimi strateškimi projekti v preteklem letu pripravil celovito dobrodelno korporativno akcijo »Naj se rodi sreča«, ki je bila podlaga za oblikovanje komunikacijskih aktivnosti strateških marketinških projektov od revije Mesec, Trgovske blagovne znamke Mercator, Slovenske in Regijske košarice, Mercator internet trgovine, projekta Trajno nizke cene do rednih in priložnostnih prodajnih projektov.

Komunikacijska sporočila “najboljšega soseda” poosebljajo dolgoročno marketinško strategijo Skupine Mercator. Odražajo čustva, občutja in sooblikujejo naš način življenja. Mercator ve, da so kupci ljudje s posebnimi potrebami, željami, izkušnjami in osebnostmi. V razgovoru z njimi izobražuje, seznanja in poudarja zavedanje o pomenu kakovostnega življenja. Dodano vrednost za kupce ustvarja s sproščenim nakupovanjem v Mercatorjevih prodajalnah, z informacijami o lastnostih prodajnih izdelkov ter ugodnostih, ki so jih deležni. Obstoječe aktivnosti nenehno posodablja in nadgrajuje v smislu še večjega približevanja ljudem in skladno s tem oblikuje značaj svojih komunikacijskih sporočil. Komunikacijsko strategijo ob upoštevanju posebnosti novih trgov učinkovito širi tudi preko dosedanjih geografskih meja.

Mateja Jesenek, direktorica sektorja za marketing, Poslovni sistem Mercator, d.d.: »Nagrade Slovenske oglaševalske zbornice Oglaševalec leta smo izjemno veseli. V Mercatorju smo si postavili jasen cilj postati največja in najuspešnejša trgovska družba v Sloveniji, česar danes naši družbi ne more zanikati nihče. Priznanje zato sprejemamo in razumemo na dveh ravneh: kot pohvalo za večletno sistematično upravljanje vseh elementov korporativne znamke Mercator ter kot nagrado za trud in vztrajnost pri uresničevanju strategije celovite komunikacijske odličnosti. Preteklo leto je tako tudi v oglaševalskem smislu doseglo enega od vrhov v zgodovini Mercatorja. In na to smo v marketingu Poslovnega sistema Mercator še posebej ponosni!«