O-STA

Mercator in Procter & Gamble: Dobrodelna akcija »Obnovimo igrišča!«

Da bi čim več slovenskim otrokom zagotovili varen prostor za brezskrbno igro so se v podjetjih Procter&Gamble d.o.o. in Poslovni sistem Mercator, d.d. odločili za dobrodelno akcijo, s katero bodo v naslednjih šestih mesecih obnavljali otroška igrišča.

Od 28. 3. do 30. 9. 2002 bo od vsakega prodanega izdelka katere koli blagovne znamke Procter&Gamble v prodajalnah Mercator namenjenih 10 SIT za obnovo otroških igrišč po vsej Sloveniji. Po predvidevanjih bo v tem obdobju zbrano približno 20 milijonov SIT, s katerimi bo obnovljenih od 7 do 10 igrišč po vsej Sloveniji.

Procter&Gamble je eden največjih proizvajalcev izdelkov za družino in dom, čigar vizija je izboljšati življenja kupcev po vsem svetu. V Sloveniji za svoje kupce skrbi s skoraj 200 izdelki v okviru 16 blagovnih znamk (Ariel, Bonux, Lenor, Pampers, Always, Alldays, Mr. Proper, Swiffer, Jar, Secret, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Wash & Go, Safeguard, Blend-a-med).

Skupina Mercator je vodilna trgovska veriga na slovenskem trgu. Njeno delovanje je usmerjeno v zadovoljstvo ljudi, ki prihajajo v stik z Mercatorjem, upošteva njihove svojevrstne potrebe in osebnosti. S poosebljenim odnosom, iskreno prijaznostjo ter celovito ponudbo, prilagojeno nakupnim navadam in trendom na trgu, ljudem povečuje kakovost življenja. Na vsakem trgu, kjer nastopa, sodeluje in je vpeta v lokalno okolje, pri čemer se zaveda družbene odgovornosti.

Izdelki, ki so vključeni v dobrodelno akcijo, bodo na vseh Mercatorjevih prodajnih mestih označeni z modrim konjičkom. Na akcijo bodo v trgovinah opozarjali plakati in obešanke, v hipermarketih pa tudi posebni info kotički. K policam z označenimi izdelki bodo vodili večji konjički-stojala, na policah pa bo vse izdelke, ki so vključeni v dobrodelno akcijo, dodatno označeval poličnik.

Z zbranim denarjem bo pripravljen izhodiščni projekt prenove posameznega igrišča in v skladu z njim se bodo kupila nova, sodobna in varna igrala ter izvedla morebitna manjša popravila. Pri izvedbi akcije bodo nosilci akcije prosili za sodelovanje tudi slovenske občine, saj je s skupnimi močmi moč učinkoviteje doseči želene cilje.

Za začetek akcije bo podjetje Procter&Gamble Mestni občini Ljubljana darovalo 1.5 milijona SIT za obnovo otroških igrišč.

Da bi igrišča za obnovo izbrali čim bolj smiselno, so k sodelovanju povabili tudi najširšo javnost, ki igrišča v svojih soseskah najbolje pozna. Pri izbiri igrišč, namenjenih prenovi, bodo upoštevani tudi predlogi prebivalcev. Zanje so pripravili posebne kartice, ki so na voljo v Mercatorjevih prodajalnah v manjših stojalih ob prodajnih policah ali pri blagajnah. Na karticah je predviden prostor, kjer bo možno vsak predlog podrobneje opisati. Predloge za igrišča, ki jih je potrebno prenoviti, bodo zbirali do 30. 6. 2002.

V želji čim boljšega obveščanja javnosti o rezultatih in poteku dela, bodo v Mercatorjevih tiskanih medijih objavljene vse novice v zvezi z akcijo, na voljo pa bo tudi posebna spletna stran: www.obnovimo-igrisca.com in telefonska številka: 01/431 50 83.