O-STA

Prenovljena Merkurjeva spletna trgovina

Trgovski centri Merkur so ta teden dobili izboljšanega virtualnega tekmeca, ki odpira svoja vrata kupcem po vsej Sloveniji. Na spletnem naslovu http://nakup.merkur.si čaka kupce razširjena ponudba z več kot 1500 izdelki iz Merkurjevega prodajnega programa.

S prenovljeno spletno trgovino smo Merkurjevo trženjsko filozofijo prenesli in prilagodili tudi navideznemu svetu Interneta. Tam ponujamo izdelke vrhunskih blagovnih znamk po konkurenčnih cenah, poseben poudarek pa namenjamo dodani vrednosti – svetovanju in brezplačni dostavi kamorkoli po Sloveniji. Prodajni program spletne trgovine je tako kot v trgovskih centrih razdeljen v dva sklopa: Merkur Dom in Merkur Mojster. Ponudbo neprestano obnavljamo in dopolnjujemo z novimi, privlačnimi izdelki po ugodnih cenah. Tako bomo že junija objavili izdelke iz Merkurjevega kataloga kopalnic. Prvim sto kupcem v novi trgovini pa bomo podarili majico z motivom Veselo na delo!

V prenovljeni spletni trgovini smo velik poudarek namenili področju svetovanja. Obiskovalcu ponujamo tako konkretne nasvete glede tega, kako se lotiti določenih opravil, npr. beljenja, kot tudi nasvete, ki pomagajo pri nakupni odločitvi, npr. kako izbrati pravo kosilnico. Trenutno je na spletnih straneh objavljeno več kot 60 nasvetov, ki jih bomo neprestano dopolnjevali z novimi.

Pri nakupu z miško vsem kupcem ne glede na vrednost kupljenega blaga omogočamo brezplačno dostavo kamorkoli po Sloveniji, najkasneje v dveh delovnih dneh od prejetja naročila. Kupci izdelke lahko plačajo po povzetju ali pa se odločijo za nakup s karticami Activa, Diners ali Eurocard.

Prenovo spletne trgovine smo podprli tudi promocijsko. Oglašujemo v tiskanih medijih in na spletu, s spotom "Z miško po nakupih" pa na televizijiskih postajah. Pri oglaševanju na spletu trenutno preizkušamo model oglaševanja »one to one«, ki obiskovalcem izbranih spletnih strani prikaže eno izmed dvajsetih oglasnih pasic glede na število predhodnih obiskov. Oglasne pasice so razdeljene v štiri sklope, in sicer korporativne pasice, ki sporočajo Merkurjevo identiteto, pasice, namenjene graditvi zavedanja o Merkurjevi spletni trgovini, pasice, ki poudarjajo prednosti Merkurjeve spletne trgovine, pasice s konkretno ponudbo.

S spletno trgovino na naslovu http://nakup.merkur.si imamo ambiciozne prodajne cilje. V mesecu decembru 2001 želimo prek spletne trgovine prodati 1 odstotek decembrske prodaje končnim potrošnikom. Z uspešno prenovo in neprestano ažurirano ponudbo verjamemo, da nam bo to tudi uspelo.