O-STA

Oglasni prostor na slovenskem spletu privablja tuje oglaševalce

Eden prvih med njimi je hrvaško podjetje Emporion, ki se je pri vstopu na naše turistično tržišče odločilo oglaševati v omrežju Central Iprom in na portalu Siol

Vodilni slovenski ponudnik rešitev spletnega oglaševanja, podjetje Iprom d.o.o., je pred kratkim sklenilo pogodbo o oglaševanju z zagrebškim podjetjem Emporion d.o.o. Novo sodelovanje temelji na oglaševanju hrvaškega turističnega portala Adriatica.net (www.adriatica.net) v slovenskem oglaševalskem omrežju Central Iprom (www.centraliprom.com), preko katerega bo podjetje Emporion dosegalo več kot dve tretjini uporabnikov slovenskega spleta.

Portal Adriatica.net je hrvaška turistična agencija na internetu, ki jo je junija lani odprl Emporion, hrvaško zasebno podjetje ustanovljeno leta 1991. Adriatica.net je svoje poslovanje zasnoval na velikih turističnih potencialih Hrvaške, dežele, ki na svojem geografsko majhnem ozemlju ponuja velike možnosti za vsakovrsten oddih. Trenutno je portal Adriatica.net na voljo v osmih različnih jezikih (hrvaščini, slovenščini, angleščini, nemščini, italijanščini, madžarščini, češčini in poljščini), kmalu pa bo na voljo tudi slovaška različica strani. Portal obiskovalcem ponuja obilo zanimivih in koristnih informacij o Hrvaški, hkrati pa ponuja možnost rezervacije terminov neposredno pri hrvaških ponudnikih turističnih storitev.

"Dinamično slovensko spletno tržišče bi bilo težko ali celo nemogoče osvojiti brez pomoči partnerjev, kakršna sta Siol d.o.o in Iprom d.o.o. Oglaševalska mreža Central Iprom nam je s svojim širokim in natančnim dosegom odprla enostavno pot do naše ciljne publike," je povedala Ana Čolić, vodja marketinga in prodaje pri podjetju Emporion.

"Kot poznavalci e-marketinga smo za našo spletno promocijo v Sloveniji izbrali portal Siol ter oglaševalsko omrežje Central Iprom, saj nam omrežje Central Iprom omogoča oglaševanje, pri katerem plačujemo izključno za potencialne naročnike in tako optimalno izkoriščamo naš oglaševalski denar. S podjetjem Iprom uspešno sodelujemo že nekaj mesecev, v prihodnje pa se bo naše partnerstvo nadaljevalo tudi v nizu drugih oglaševalskih akcij", je dodala Mihaela Rojnić, vodja marketinga pri podjetju Emporion.

Poleg oglaševanja portala so v podjetju Iprom prek Oglaševalske mreže Central Iprom prevzeli tudi trženje spletnega oglaševalskega prostora na slovenskem delu turističnega portala Adriatica net, ki se uvršča med najbolj obiskane slovenske spletne strani s turistično vsebino. To je prvi korak širitve omrežja Central Iprom na Hrvaško, z zagrebškim podjetjem Emporion d.o.o. pa že potekajo prvi dogovori o globljem sodelovanju pri širitvi infrastrukture za spletno oglaševanje na Hrvaškem s slovensko programsko opremo.

"Oglasne pasice hrvaškega portala Adriatica.net posredujemo petinštiridesetim izbranim slovenskim spletnim stranem, kar Adriatici zagotavlja od 800.000 do milijon prikazanih oglasov mesečno," je dejal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju Iprom d.o.o. "Ob tem pa je treba poudariti, da so si obiskovalci, ki so prišli na strani Adriatice.net preko oglasov, v povprečju ogledali po dve strani njihove ponudbe, kar kaže na zanimivost vsebin na portalu. V naslednjem mesecu načrtujemo razširitev kampanje na 55 izbranih slovenskih spletnih strani, kar bo še dodatno vplivalo na povečanje števila obiskovalcev."

Podjetje Iprom d.o.o. je nastalo marca leta 1999 kot prvo na področju spletnega oglaševanja pri nas, že v začetku naslednjega leta pa je ustanovilo tudi oglaševalsko mrežo Central IPROM.
Promet podjetja Iprom d.o.o. je v enem letu (od ustanovitve omrežja Central Iprom) narasel za preko 1.000 odstotkov, saj se je za oglaševanje v omrežju odločilo precej oglaševalcev z različnimi projekti, med katerimi so tudi BigBang, Dom Müller, Tobačna Ljubljana, Renault, Brest.