O-STA

V McDonald'su zaposlujejo tudi v času, ko drugi odpuščajo

Ljubljana, 27. november 2012 - Zavod Nefiks je v sodelovanju s ŠOU v Ljubljani uspešno izpeljal tretji letošnji Zaposlitveni torek, v okviru katerega so mladi spoznavali delovne procese v ljubljanski podružnici svetovno znane verige restavracij s hitro prehrano McDonald's. Poleg temeljite predstavitve podjetja in kariernih priložnosti za iskalce zaposlitve, so bili mladi deležni tudi jasnih navodil za uspešen zaposlitveni razgovor. Za dodatno zadovoljstvo pa je podjetje poskrbelo tudi z jutranjo kavo in kosilom za vse udeležence.

Verjetno bi težko našli osebo, ki še nikoli na prestopila praga katere od številnih Mcdonald'sovih restavracij, ki jih lahko najdemo v 117 državah, kjer v skupno 32.000 restavracijah dnevno postrežejo 50 milijonov gostov. Manj znano pa je, da so v enem od najhitreje rastočih podjetij v Sloveniji zaposleni že od samega začetka deležni številnih treningov in strokovnih izobraževanj. Tako je vsem v podjetju omogočeno napredovanje, ponujajo jim tudi izobraževanje za izgradnjo vodstvenih kompetenc, s tem pa se posamezniki naučijo tudi prevzemanja večje odgovornosti za opravljeno delo.

Kot je povedala Petra Erbida, ki je odgovorna za razvoj kadrov v McDonald's Slovenija, so razvili sistem treninga "rama ob rami in korak za korakom", s katerim zagotavljajo izobraževanje in razvoj, ki je prilagojen vsakemu posamezniku. V nadaljevanju je poudarila: "V podjetju želimo imeti izjemno kvalificirane sodelavce, zato velik vlagamo v izobraževanje zaposlenih. Da smo pri svojem delu uspešni pa priča tudi dejstvo, da stalno zaposlujemo nove sodelavce, saj se v našem podjetju klub recesiji kažejo potrebe po novih kadrih, kmalu odpiramo tudi novo restavracijo v Kopru". Dodala je še, da iščejo posameznike, ki so pridni, delavni, komunikativni in imajo željo po učenju in napredovanju. Poleg tega pravi,da morajo biti iskalci zaposlitve spoštljivi do blagovne znamke podjetja in da se morajo v naprej pozanimati o vrednotah in drugih pomembnih podatkih o podjetju.

Projekt zaposlitveni torek mladim omogoča večje povezovanje s potencialnimi delodajalci. Pomemben del tovrstnih obiskov pa je tudi neformalno druženje in spoznavanje s ključnimi kadri podjetja. Da je bil tudi tokratni dogodek uspešen so se strinjali vsi udeleženci. Matic je povedal: "Vsakemu bi priporočil takšen obisk podjetja, saj sem spoznal, da stereotipi o delu v McDonald'su ne držijo in da gre za odlično organizirano podjetje, ki resnično skrbi za svoje zaposlene."

Druženje se je zaključilo z natančnimi napotki za zaposlitveni razgovor, kar je po besedah Kaje zelo pomembno za vse bodoče zaposlene. "Vsem študentom iskalcem zaposlitve priporočam, da se udeležijo vsaj kakšnega zaposlitvenega torka, saj s tem ne pridobijo le nova znanja, ampak širijo tudi socialno mrežo, kar se mi zdi dandanes zelo pomemben del iskanja zaposlitve. Domov grem z dobrimi občutki in veliko količino uporabnih informacij."