O-STA

Pitney Bowes predstavlja novo strategijo znamke za prihodnost trgovine

Nova strategija znamke in identiteta predstavljata mejnik v večletni transformaciji podjetja

STAMFORD, Connecticut - Pitney Bowes, globalno tehnološko podjetje za inovativne izdelke in rešitve, ki poganjajo trgovino, je napovedalo novo strategijo in identiteto za svojo blagovno znamko, ki je bolj skladna s strategijo poslovne transformacije in vizije, prvič začrtanih maja 2013.

Marc Lautenbach, predsednik in izvršni direktor Pitney Bowes (Foto: Business Wire)

"Nismo več isto podjetje kot pred leti," je povedal Marc Lautenback, predsednik in izvršni direktor Pitney Bowes. "Naše poslovanje smo razširili na hitro rastoče trge, med drugim na področjih digitalne trgovine in programske opreme, istočasno pa smo nadaljevali z inovacijo naših glavnih področij poslovanja, poštnih storitev in pomorskega prevoza. Nova strategija in identiteta naše znamke ne samo odražata to, kar smo danes, ampak tudi pot, po kateri bomo hodili v prihodnje."

Lautenbach je novo strategijo in identiteto znamke uradno predstavil danes zjutraj 15.000 zaposlenim na srečanju v mestni hiši v Orlandu na Floridi, ki je bilo prenašano širom po svetu.

"Danes je še en prelomen dan v preobrazbi podjetja," je povedal Abby Kohnstamm, izvršni podpredsednik in glavni direktor za trženje pri Pitney Bowes. "Nova strategija znamke bo razjasnila našo vlogo v spreminjajočem se svetu trgovine, pri čemer bo poudarila odnose med fizično in digitalno komunikacijo ter izpostavila nova tehnološka področja, kot so lokacijska inteligenca, upravljanje z informacijami o strankah in čezmejna trgovina, kjer Pitney Bowes zagotavlja vodilne rešitve v sektorju. Pomembno je, da nova znamka jasno označuje Pitney Bowes in veča našo relevantnost pri širšem krogu odjemalcev po vsem svetu."

Nova strategija in identiteta znamke Pitney Bowes

Pitney Bowes je globalno tehnološko podjetje, ki poganja milijarde fizičnih in digitalnih transakcij v povezanem in brezmejnem svetu trgovine.

Z brezkompromisno osredotočenostjo na zagotavljanje natančnosti Pitney Bowes strankam pomaga do učinkovitega poslovanja.

To je komaj tretji design logotipa Pitney Bowesa v 95-letni zgodovini podjetja. Prvi se je pojavil leta 1930, drugi je bil oblikovan leta 1971 in današnji dan prinaša tretjo identiteto znamke.

Podjetje danes prav tako zaganja prenoveljeno spletno stran, ki ima dodatne vsebine in je bolj prijazna uporabnikom (www.pb.com) ter novo intranet stran za zaposlene.

FutureBrand je bil najet za strategijo znamke in oblikovanje ter DigitasLBi za digitalno transformacijo.

O podjetju Pitney Bowes

Pitney Bowes je globalno tehnološko podjetje, ki zagotavlja inovativne izdelke in rešitve, ki omogočajo trgovino, in sicer na področjih upravljanja podatkov o strankah, lokacijske inteligence, upravljanja s strankami, pomorskega prometa in poštnih storitev ter globalne e-trgovine. Več kot 1,5 milijona strank v okoli 100 državah po vsem svetu stavi na izdelke, rešitve in storitve Pitney Bowes. Za dodatne informacije obiščite Pitney Bowes na www.pb.com.

Fotografije/Multimedijska galerija: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113006584/en/

Kontakti

Pitney Bowes
Carol Wallace, 203-351-6974

Direktor za odnose z mediji
Carol.wallace@pb.com